5/10/2014

WEEKEND


Halojjj alla! Usch vilken usel bloggerska once again här bakom skärmen...ursäkta för det. Har verkligen haft fullt upp med skolan och allt så har helt enkelt inte haft tid att blogga. Kan inte ens beskriva hur skönt det är med veckoslut just nu. Sitter atm här på landet i Kimito, kom idag hit med familjen för att spendera veckoslutet här. Har inte varit här på eeevigheter, så det är ju helt skönt att komma hit ibland också. Första gången i år då alltså. Och idag var det annors också en lite annorlunda dag för min del. Åkte på morgonen till Sagu med ett par andra och var på ett infotillfälle gällande sommarjobbet mitt. Vi satt då där i flera timmar och blev dränkta i all sorts viktig information. Och eftersom sommarjobbet inkluderar glassförsäljning så övade vi även att göra den perfekta glassbollen, vilket jag kan säga att är så himla svårt. Kommer så att skita på mig då jag börjar jobba om en månad, oh god. Och kan ni fatta att om endast 15 dagar är det sommarlov?! Nej inte jag heller, vädret är ju typ som sämst där ute. Brr. Men är ändå så himla taggad!!!

Nu ska jag försöka ta och läsa min engelska bok till slut som jag borde ha gjort för evigheter sedan.... Imorgon blir det bara chill här på stugan och på kvällen måste man väl ta och se på Eurovisionens final när till och med Finland sluppit med dit. Hörde Finlands eurovisionslåt först idag för första gången, och vet nu inte riktigt vad jag tycker om den.. helt okej väl. Anywyas, på söndag är det sedan morsdag som gäller. Vill önska er alla ett riktigt skönt veckoslut! Gooodnatt 

No comments:

Post a Comment