5/02/2014

Video - Get ready with me


Hahhaa hejsan alla! Här då en liten video igen efter ett tag. Gjorde denna bara för att hade så hiiiimla tråkigt. Och vill nu bara nämna att jo jag vet, jag sminkar mig inte på nåt sätt professionellt eller nåt... dethär är bara mitt sätt att sminka mig. Och som ni kanske märker så slutade kameran o. fungera där i nåt skede så det hoppade lite, men det får vara, haha.. Och bry er inte om mitt smutsiga, roddiga hår i slutet.... Anyways, hope you like it :-)

Annars var det idag meningen att fara till stugan men bestämde mig för att stanna här hemma istället. Så har hela huset för mig själv hela veckoslutet, skönt kan man väl säga. Ikväll blir det då bio med girlsen, vi ska se på "The Other Woman" och hoppas på att den är lika bra som den verkar. Men ha ett riktigt skönt veckoslut allesammans! Pussssss

No comments:

Post a Comment