5/14/2014

Hideaway



Har fastnat helt för låten ovanför, ååhhh. ♥ Anyways.... först onsdag dag, känns som om denna vecka aldrig tar slut. Provveckan närmar sig och har typ lust att riva håret av mig. Har typ lust att bara strunta i allt som har med skolan och göra. Tack gode gud slipper man på paus snart. 17 dagar. 4 skoldagar. 5 prov. Lovely!

Och på fredag är det hårfärgning som gäller! Darker it is. Kan bara inte stå ut med mitt hår längre. Slitet och fult och så jävla färglöst. Borde ta och besöka frissan men usch, blir alltid så onöjd med resultatet där. Vissa dagar har jag seriöst lust att bara klippa bort allting, jag menar, hur jävla skönt skulle inte det vara?!
Nu ska jag i alla fall ta en lång varm dusch och sedan krypa i sängs. Smått kort inlägg men orkar inte hålla ögonen uppe längre. Hahah, ha det bäst!

No comments:

Post a Comment