5/19/2014

HAPPY


Halojsaaaan, glad tjej här! Konstigt nog fastän det är måndag och provveckan börjar... Anyways, sommarlovet närmar sig och vädret har varit underbart under veckoslutet. Fick t.o.m. lite färg! Idag har det dock blixtrat och dundrat men shortsväder ändå! ♥ Här ovanför ser ni bilder från min telefon från siståne. Hade typ hela kamerarullen full med bilder på solnedgången från lördag, hahah alltså har nån thing för dom. Såååå fint! Och på fredagen färgade jag håret somsagt, och resultatet ser ni kanske på några av bilderna ovanför. Det såg nästan svart ut i början, men somtur har det redan ljusnat lite. Tycker att det på nåt sätt känns så skönt att ha mörkt hår igen. :-)

Imorgon är det läsårets sista normala skoldag som gäller (!!!) och mitt nästa prov har jag först på torsdagen. Så ikväll har jag planerat att bara mysa här hemma och bara slappna av. Kanske ta och kolla ett par avsnitt av the Vampire Diaries och så gå tidigt i sängs. Just what I need. Ha en bra vecka alla, CIAOOOO

No comments:

Post a Comment