4/22/2014

You’re never fully dressed without a smile.


En så jävla skön remix av All Of Me.

Gokväll! Påsken är nu över och gymnasielivet fortsätter med fullfart, får jag snälla gråta? Har annars haft en riktigt bra dag idag. Har känt mig på nåt sätt så glad, love those days! Efter en chill skoldag var jag till gymmet och så skitbra känsla man fick efter det. Och så himla skönt då det var nästan tomt där. Då jag kom hem var jag på en lång promenad med hunden i det sååå härliga vädret. Typ +20 i solen! Awesomesauce säger jag bara. På kvällen fick jag även awesome news, nämligen fick äntligen skaffat ett sommarjobb! Jajamen, ska sälja bär i Pargas hela sommarn XD Bättre än inget right?

Imorgon är det gymmet igen som gäller. Det blev lite smått inlägg men ville för det mesta bara komma och uppdatera lite. Sov gott alla!

No comments:

Post a Comment