4/11/2014

TGIF

Halojjj alla igen efter ett tag! Bloggen stått stilla i över en vecka, har verkligen varit en usel bloggerska. Ursäkta för det, måste ta och skärpa mig!! Å andra sidan har det sanningen att säga inte hänt något speciellt under veckan, tråkigt liv eller..? Förra veckoslutet var det dock psg fest vilket kom och gick, tjohej. Men största delen av tiden har endå gått och åt till skolan, sad but true. Och till att sova. Seriöst, har varit så otroligt trött genom veckan. Kan inte ens beskriva, eller jo, känner mig som en zombie. Lovely right? Somtur är det nu veckoslut, och idag har jag planerat att bara ta det lungt här hemma och mysa med nån super duper bra film och gå tidigt och sova. Dessutom regnar det ute vilket gör det extra mysigt. Morgondagens planer är ännu öppna, men orkar verkligen inte slöa hemma hela dagen. Känner mig så äcklad om jag gör det. Dessutom har på siståne haft så sjuk lust att shoppa men inga pengar har man nej... så dom tankarna fick jag lämna.  Anyways, har inget annat just nu. Smått råddigt inlägg men no can do.

Här till sist bjuder jag ännu på dagens outfit samt några bilder från närmaste dagarna från telefonen min.

TODAY'S: jeans/Cubus, skjorta/Zara, skor/Converse, jacka/?

No comments:

Post a Comment