4/20/2014

PÅSKLOV

Halojsan alla igen efter en hel vecka! Har hänt ett och annat under veckan men ikväll har jag bara slöat hemma och haft Harry Potter-marathon för mig själv. Ja, vadfan XD I alla fall är det skönt nu med påsklov. Vädret har varit som bäst, det blir bara varmare och varmare dag för dag och hela nästa vecka har man lovat sol och värme. Kan inte fatta att om lite på 40 dagar så har jag klarat av mitt första år i gymnasie. Det är helt galet hur snabbt tiden går. Jag ser i alla fall stort fram emot sommarn, fast nå vem gör inte det..? Bästa årstiden ju. Har dessutom fått köpt biljetter till Weekend Festival som nog är först i slutet av sommaren men kan bara inte vänta! So looking forward to it. Så har vi också med Ellen anmält oss till nån sorts Colorrun som jag också ser stort fram emot. Låter så himla kul! Och så är det snart valborg och början på årets bästa månad, hehe. Får hoppas att vädret bara hålls såhär fint tills dess. Men just nu befinner jag mig endå i påsklovet samt mitt emellan värsta skolstressen. Jajamen, tack gode att det endå är lov just nu och man får lite annat att tänka på.

Nu ska jag endå gå och lägga mig så man orkar upp imorgon också. Ha det så bra och sov gott alla!

No comments:

Post a Comment