3/17/2014

When we move, you move






Ååååh alltså jag bara älskar låten ovanför. Varför finner jag en låt som denna först nu? Har annars också fastnat för alla Little Mix's låtar på siståne, ahh kärlek!! Anyways, måndag igen och känner mig så otroligt trött och utmattad fastän jag inte gjort nåt speciellt. Beror säkert på att jag fått värsta flunssan att nej fyfan. Ni vet hur man blir anfådd av att bara äta, ja,  usch vad jobbigt säger jag bara. Haha, så ni kan väl gissa vad jag gjort hela veckoslutet.. Ja, luggit under täcket och lekt att jag ej existerar. Hoppas verkligen jag slipper detta skit snart och får köpt ett nytt gymkort and get back on track.

Har även försökt söka sommarjobb på siståne och kommit till slutsatsen att det är så jävla svårt. Känns seriöst som om ingen vill ha mig. Och är även så otroligt dålig och lat på att ringa till ställen eller gå rakt på plats och fråga, så har skickat en massa ansökande på nätet. Vi får hoppas att lyckan träffas på mig. Om inte så.. ohshit. I really need a job.

Anyways, nu ska jag snart sova så jag hittar upp imorgon. GODNATT ALLA

No comments:

Post a Comment