3/23/2014

Weekend and stuff

Halooj! Ursäkta för den usla bloggningen men har verkligen haft fullt upp hela veckan och haft ingen ork att uppdatera bloggen. Har hänt en massa, både bra och dåliga saker. Men anyways, så himla skönt med veckoslut. Imorgon redan söndag och från och med nästa veckas onsdag är det provvecka som gäller igen. Somtur har jag lite slappare provvecka än de andra har varit, och riktigt skönt blir det när perioden byter. Gårdagen spenderades med Ellen och Jenny, vi laga mat, kolla film och hade en riktigt mysig tjejkväll. Fun as always! Idag har jag bara slöat hemma och haft en liten film marathon för mig själv. Skulle fara tidigt och sova men typiskt  är jag vaken här ennu klockan ett på natten hur pigg som helst.

Bjuder här till sist ett par somriga bilder från förra året från Madeira som inte ännu publicerats. Åh fyfan, vill tillbaka!! Saknar dendär härliga bruna brännan. Och värmen. Och solen. Varför skall jag vara född just i kalla Finland?! Passar ju inte in hit alls. Somtur närmar sig sommaren dag för dag, sakta men säkert...

No comments:

Post a Comment