3/29/2014

Sunshineeee


me, sistah & brotha


Halojjj igen efter ett tag! Har försökt skriva detta inlägg typ fem gånger men fick det inte alls och fungera. Så nytt försök igen då.. Här ovanför kan ni se några bilder från siståne som jag tagit. Och nu skönt med veckoslut och såhär en liten paus från provveckan. Har nästa prov först på onsdagen vilket är så hiiimla skönt. Har faktist bara två prov kvar så är det över. Tiden bara rusar förbi, woah. På siståne har vädret även varit som bäst, igår kändes det verkligen som en sommardag då man såg ut från fönstret. Bara 9 veckor skola kvar hörni!!?! Åh, kan inte vänta tills jag kan dra ut alla sommarkläder, samt börja köra runt med skoppen igen.

Anywayssss, veckoslutet har igen gått ganska slött till. På fredag träffade jag Jenny men sen dess har jag suttit hemma barnvakt. Oh yes, och imorgon är det provläsande som gäller. Och på måndag då jag har ledig dag ska jag ta och besöka Jennys skola och få gratis manikyr and stuff då hon skall öva till yrkesprovet. How nice isn't that???? hihi

Förresten, kollade igår filmen Cyberbully och rekommenderar den nog stort till alla! Grät typ ögonen av mig genom filmen, hahah. Så om ni vill släppa lite tårar, se den.

CIAOOO

No comments:

Post a Comment