3/05/2014

SPRING WEATHER

2 bilder från idag

Ååååjaa! Idag har det varit så otroligt skönt väder där ute. Man blir ju genast på gladare humör när solen skiner! Dock blir det molnigt imorgon igen, men hoppas ändå bara att vi inte får snö mera denna vinter, I can't handle dat uknow. Men efter skolan var jag till gymmet, och nu har jag denhär awesome after gym känslan. Skööönt, imorgon igen!

Idag har hela kvällen spenderas med att välja kurser för kommande gymnasieår, och själv är jag helt i panik här eftersom har ingen jävla aning om vad jag vill skriva, eller vart jag tänker söker i framtiden. Vi får bara hoppas att det inte skiter sig, haha. Men kan inte fatta hur himla snabbt tiden gått. Jag menar.. kommer ännu också ihåg när jag började gymnasiet, som om det vore igår. Och nu väljer jag redan kurser för nästa år?! So confusing, hänger liksom inte med.

Nu ska jag kolla på nyaste pll, och sedan gå tidigt i sängs. Riktigt påriktigt alltså, lyckades försova mig både idag och igår så.. haha.
Usch vad onödigt inlägg men no can do.. HA DET BÄST

No comments:

Post a Comment