3/03/2014

NEW LOVE

Dinsko - 44,90€

Alltså har sååå länge dräglat efter sånhärna typs skor, och äntligen fick jag köpt ett par! Jag menar.. har nu på siståne gått runt med endast ett par vita converse vilket blir ju smått tråkigt efter en tid. Men nu hittade jag dessa härliga från Dinsko! I'm in looove. Fast vet dock inte om jag vågar stiga dit ut med dessa skor eftersom vädret varit som värst på siståne. Under natten har det snöat som sedan smälter under dagen vilket leder till att det är dyblött vart man än går.... men kanske detta är ett tecken att våren är påväg!? Och kan ni tänka er, endast 89 dagar till sommarlov  Är jag den enda som redan börjat räkna dagar...? haha

Idag var det meningen att dra till gymmet men motivationen sjönk till noll så kom rakt hem efter min lilla shoppingtur. Det får bli tills imorgon istället, hehe. Nu ska jag ta och fixa några läxor och så bara ta det lugnt resten av kvällen. Tidigt och sova, jajamen. Bjuder till sist ennu på en inte-så-satsad dagens outfit, hörs senare! 

jacka/H&M, jeans/Cubus, ylletröja/Cubus, skor/converse


No comments:

Post a Comment