2/26/2014

WEDNESDAY

Tja! Har haft en riktigt bra onsdag. I övermorgon redan fredag, alltså shit vad snabbt veckan gått! Och idag hände typ världens pinsammaste grej. Jajamen, nämligen när jag höll på och gå till skolan halkade jag på isen och föll rakt på rumpan. Alltså gjorde ju seriöst nästan spagat. Mitt bland alla människor. I stan. Typ satt där på marken och höll på och skratta ihjäl mig ensam. Människor måste ha undrat att dafuq är hennes fel. Hej pinsam!

I alla fall, har lyckades hållas på benen resten av dagen. Efter en långtråkig skoldag gick jag till gymmet och tränade lite ben och rumpmuskler. Får se om jag kan gå imorgon... haha. Men känslan efter en bra workout är nog det bästa måste jag säga! Nu sitter jag hur som helst hemma och skall strax ta nåt och äta, sedan krypa ner under täcket och se på nyaste PLL. Mysigt värre!

Här bjuder jag ännu på ett par bilder från telefonen min som jag tagit nyligen. Ha det bäst och sov gott alla!



No comments:

Post a Comment