2/07/2014

Three years?!

Ciaoooo! Vet ni vad? Jo, i förrgår fyllde min blogg tre år!! Allså va, kan inte fatta att jag seriöst orkat blogga så länge. Det är så sjuktkul och se tillbaks på gamla inlägg och se hur sjukt mycket man egentligen ändrats. Dock är mina gamla inlägg nåt som man fritt fram får skratta åt... vill ändå inte radera dem, eftersom dom är så jävla funny :-) haha, vill hur som helst tacka stooooort alla som verkligen orkat läsa min lilla blogg ♡

Annars ligger jag just nu sjuk här hemma. Har feber och halsen min är så otroligt sjuk. Och allt detta fick jag under en natt? Och typiskt att man blir sjuk just till veckoslutet. Plus att just då jag fick köpt ett gymkort så måste jag genast ta en paus, this sucks. Så det blir nog bara och vila igenom veckoslutet och nu är det gossip girl som gäller! Ha ett skönt veckoslut alla 

åååh vill ha sommar!!!


No comments:

Post a Comment