2/17/2014

Sunday funday

gammal bild eftersom hej bildbrist

Funday? Njaah, men Sunday i alla fall. Och det bästa är att ingen skola på en vecka. SKÖNT. Idag återvände jag till gymmet efter en hel vecka, fastän fortfarande har en liten flunssa kvar. Kunde bara inte låta bli, haha. Dessutom stötte jag på Jenny där vilket var awesomesauce!

 Idag började jag även måla taket i mitt rum, som jag hade planerat, och höll då på och måla i närmare 4 jävla timmar. Ännu tre gånger kvar och så är det färdigt, ah! Och riktigt fint blir det väl, kan kanske ta och lägga bilder upp av mitt rum sen då det är klart. Kommer bli så skönt att få lite ljus i mitt mörka lilla rum.

Men nuuu kära vänner, ska jag småningom sikta näsan mot sängs. Kanske ta och kolla ett avsnitt av gossip girl först, hehe. Vet seriöst inte vad jag skall ta mig till när jag kommer till slutet, hej nolife XD Men ville bara komma och uppdatera bloggen lite, nu godnatt för min del!

No comments:

Post a Comment