2/04/2014

Februari och nya tag!

Haloooj allesammans efter en hel vecka! Ja, som ni ser har utseendet här ändrats lite. Tänkte att jag behövde lite variation, så fixade ihop en ny header. Vad tycker ni?! Blev lite osäker med att om det blev för mycket färger, men månne detta inte fungerar ett tag framåt?

Och som ni säkert märkt så är det redan februari som gäller, årets kortaste månad wiiii! Kan inte förstå hur snabbt tiden rusar förbi. Men skönt endå att idag tog den helveteslika provveckan äntligen slut! Höll redan på och bli galen av allt provläsande, seriöst. Så skönt då man nu kan sitta här en kväll utan att tänka på något, liksom bara ta det lungt och andas in lite. Och proven gick väl helt okej för min del, kunde väl ha gått bättre men förhoppningsvis slapp jag endå igenom allt. Hörni, bara två perioder kvar så är det sommarlov som gäller! Kan ni tänka er!?!? Nej, inte jag heller.

Och en sak som jag ser stoooort fram emot denna månad är att skall ta och skaffa ett nytt gymkort. Äntligen alltså! Believe it or not, har inte gjort n-å-g-o-n-t-i-n-g på nästan ett helt år!!! Har varit så otroligt lat, och min kondition har verkligen sjunkit till noll. Men nu ska vi ta och försöka get back on track igen och är så jävla taggad! Men ikväll blir det nog bara att mysa här hemma och njuta av min fria kväll. Imorgon ny period och nya ämnen som gäller. Till sist bjuder jag här ännu på ett par bilder från förra veckan. Ha det bättre än bäst, ciao!



No comments:

Post a Comment