2/21/2014

Dear No One



Godmorgon alla! Vill ursäkta mig för mitt usla blogganget, måste verkligen ta och skärpa mig.... Hur som helst är det redan fredag, vilket betyder att sportlovet håller ju på och ta slut, nej vah?! Tiden har gått helt otroligt snabbt fastän inte har gjort nåt speciellt. Har spenderat mesta tiden hemma målandes, samt med vänner och på gymmet. Mitt rum är nu äntligen klart, så himla skönt med vitt tak! Känns så mycket freschare på nåt sätt. Bilder kommer kanske upp senare.

Just nu ligger jag ännu också i sängen och förösöker samla energi för att orka stiga upp. Dygnsrytmen har gått helt upp och ner under sportlovet, kommer vara totalt död då skolan börjar igen. Fast nå.. vem sku inte det? Ska snart sikta näsan mot köket och äta frukost och sedan är det gymmet som gäller! Resten av veckoslutets planer är ännu öppna så får se vad som händer. Ha ett bra veckoslut alla, ciao!

Bjuder här ännu på två bilder från thailandresan. Alltså oh gud vill tillbaka!!! Saknar dendär värmen och känslan man hade, så himla härligt.


No comments:

Post a Comment