1/08/2014

THAILAND part 3










Apor såg vi inte mycket av men en dag var vi på en strand där det krylla av dem. Och fyfan vad söta dom är!! Fast smått skrämmande då dom typ mitt i allt börja springa mot en. I alla fall.. en morgon, på nyrårsafton faktist, så gick vi på en timmes elefant trekking. Det var nog en rolig upplevelse och elefanter är nog bara så himla gulliga! :3

På nyårsafton åt vi middag vi hotellet och man hade nog satsat otroligt mycket där, allt var så fint. Vid årskiftet var vi på stranden och sände iväg lyktor eller vad det nu än är, samt såg på raketer. Och det var nog så otroligt fint att se hundratals lyktor lysa på himlen! Synd så fick jag ingen ordentlig bild av det men några lyckade bilder av raketer fick jag nog!














Okej, finally! Det var dom sista bilderna från resan. Nu är min blogg typ helt spammad av alla bilder, men no can do XD Nu ska jag ta och titta på nyaste pretty little liars som började idag igen efter en så himla lång paus, excited!!! Ha det bra, puss & kram

No comments:

Post a Comment