1/06/2014

THAILAND part 2












Okayyy, så en av dagarna åkte vi på en trip till phi phi islands med hela gänget och bilder därifrån ser ni alltså ovanför här. Sanningen att säga har jag varit där en gång tidigare då vi var i Thailand för fyra år sen. Men det störde inte alls eftersom kom inte ihåg typ något, hehe. Vi åkte först till Maya Bay. Och till er som inte vet så är det stranden var man filmat The Beach filmen med Leonardo Dicaprio (om ni inte sett den, så rekommenderar jag den stort!). Stranden var heeeelt fullproppad av turister. Efter det gick vi och snorkla till ett ställe och omg det var nog en av de coolaste upplevelserna nånsin! Det var så otroligt häftigt och simma där med alla färggranna fiskar. Så gick vi och äta lunch till en ö och efter det var vår trip redan över.







Julafton kom och gick. Dagen spenderades vid poolen om jag rätt minns. På kvällen var vi med hela gänget och äta till en restaurang som var lite upp i bergen och det var fantastisk utsikt därifrån. Och maten var även god! Hade nog inte alls julkänsla och dagen kändes typ helt likadan som alla andra.

om du är kittlig rekommenderar jag detta INTE till dig XD
vi besökte ett tempel i Krabi Town
absolut en av mina favoritbilder, sååå gullig!!

No comments:

Post a Comment