1/09/2014

So tired

Alltså usch hur långsamt veckan har gått, fastän måndag också var ledig?! Somtur är det fredag imorgon, och har faktist inga planer för veckoslutet.  Eller ja just det, ska antagligen ta och färga mitt hår igen efter en tid. Och mörkare blir det, vet inte hur mörkt men mörkare i vilket fall som helst. Jag bara ogillar mitt hår så mycket just nu, ser typ helt dött ut. Usch. Frissan borde jag också besöka...

Idag har det varit mörkt som bara vad, så som det varit hela veckan. Och hösten. Mörkt då jag gick till skolan och typ mörkare än mörkast när jag kom hem. Jag bara väntar tills snön kommer så man får lite ljus i livet. Fast å andra sidan sku vi kunna skippa snön helt och hållet och få sommar istället. Bra idee visst? I alla fall... då jag kom hem tog jag en sådär 3 timmars tupplur, men endå ligger jag här just nu och sku kunna somna vilken minut som helst. Alltså fattar inte, varför så otroligt trött?!?!?! Ska försöka slippa detta nu genom att gå och sova once again, godnatt alla ni söta ♥


No comments:

Post a Comment