1/22/2014

page 22 of 365

Halojj igen efter ett tag! Har inte gjort så mycket speciellt efter sista gången jag bloggade. Sanningen att säga har mesta tiden gått åt till skolarbeten, så har därför varit en usel bloggerska. Och gymnasielivet fortsätter..... imorgon är det långmatte prov som gäller, och nästa veckan börjar själva provveckan. Sju prov som måste avklaras, fan också. Kommer bli så hiiimla skönt när perioden byter!!

Annars har jag haft en riktigt bra dag idag! Var bl.a. och köpa ett par jeans som jag smått dräglat efter en tid redan. Dessutom var dom på rea så såklart nappade jag med dem, hehe. Bild ser ni här nere. Har annars också på siståne köpt en massa nya saker, som t.ex. väskan där nere också. Hade ju seriöst glömt hur sjukt bra känsla man får av att shoppa!! Blir bara så himla glad.

Och imorgon har jag en helt för lång dag enligt mig, torsdagar suger. Så ska nu ta och sikta näsan mot sängs så jag på nåt sätt orkar stiga upp imorgon... godnatt alla sötisar

jeans/Cubus - 20€                                                               väska/Lindex - 35€


No comments:

Post a Comment