1/12/2014

´Cause all of me, loves all of you





Alltså jag bara älskar denna låt. Vanligtvis tröttnar jag på en låt typ efter en vecka eller så, men denna låt har jag orkat lyssnat på den senaste månaden nästan hela tiden och ändå min favorit. 

God morgon allesammans! Alltid lika mysigt att vakna på en söndagmorgon. Veckoslutet varit riktigt skönt för min del. Fredagen spenderades med Jenny och igår var jag en sväng hos Ellen. Vi färgade mitt hår och *tadaaa* resultatet ser ni nedanför. Jag blev i alla fall nöjd, och tycker nog att det är skönt att ha mörkt hår igen!

Annars har jag inte gjort så mycket annat, mysit här hemma bara. Idag var det meningen att gå till Skanssi för att shoppa lite, men den tanken släppte jag då jag såg hur kallt det var ute. Haha, talk about being lazy..... Men seriöst, för ett par dagar sen var det plusgrader och nu är det närmare -10?! Vintern är äntligen här kan man väl säga. Får se hur länge det håller... Nu ska jag i vilket fall som helst krypa ner under täcket och ta och försöka fixa ett speech som jag måste hålla nästa vecka, oshit. Ha en bra söndag alla, pussss 


No comments:

Post a Comment