12/12/2013

Today's


jeans/Cubus, skjorta/Bik Bok, jacka/H&m, skor/Dinsko?? , väska/H&m


Torsdag är nog helt enkelt den värsta dagen i veckan. Eller nja, skönt är det ju med känslan då man vet att det är fredag imorgon men endå.. började åtta och slutade halv fyra, och dessutom är mitt schema allt annat än chill denna dag. Och när jag äntligen slutade så var det nästan kålmörkt då jag höll på och gå hem!! Usch vad deppigt. I alla fall, snart måst jag börja baka till lördagens julbasar som vår skola ordnar. Så skola på lördag för mig också, gotta love it! Somtur är min tur först på eftermiddagen, så månne jag inte överlever. :-)

Men ska somsagt snart börja baka med mina awesome skills som jag inte ens äger. Måste nog erkänna att bakning inte riktigt är min grej. Men kan inte hjälpas, ha det bra!

No comments:

Post a Comment