12/17/2013

Imorgon gäller det!

Ja! Imorgon gäller det! Vi åker imorgon iväg till Krabi i Thailand. Flyget startar halv två och har nog en lång resa framför mig. Och där på kommer vi ännu på morgonen fram dit, så får ju inte riktigt sova ordentlig på ett helt dygn. Men jag ska verkligen inte klaga, it's totally worth it! Lucky me, så fick jag kameran idag hem från reparationen. Perfekt såhär inför resan! Så jag kan lova att ni ska få se MASSOR av bilder när jag kommer tillbaka den 2.1.2014. Så det blir då att fira jul samt nyår där. Taggad!!

Ville bara komma och blogga en sista gång före jag åker. Och jag har även sanningen att säga skrivit ett tidinställt inlägg som publiceras där vid nyårskiftet. Bara för att bloggen inte ska stå helt tom i två veckor, och för att det är ett inlägg som jag bara måste göra varje år. Hehe, you'll see. ;-)

Nu vill jag önska er redan nu en helt mega bra jul och ett gott nytt år! Byeee, vi ses om två veckor. PUSS Å KRAM

källa

No comments:

Post a Comment