12/08/2013

Down by the river


källa                                                                                                                                    källa
källa                                                                                                                                 källa
källa                                                                                                                                    källa
källa                                                                                                                                        källa
källa                                                                                                                                              källa



Har tyvärr inga bilder från siståne, eftersom kameran är ännu också på reparation. :-( Så bjuder istället få ett par färggranna, somriga bilder som jag hittade bara för att saknar sommaren så otroligt mycket!!

Haloj ni alla härliga som orkar läsa min blogg! Julen samt nyår närmar sig med full fart. Redan sju luckor har man fått öppnat i julkalendern. ;-) Under veckoslutet har det även snöat rejält och nu är allt täckt av snö. Mysigt, och själv tycker jag att det är kul att det är vitt runt omkring då det annars är så deppigt mörkt där ute. Det enda som fattas nu är ett par vinterskor. Och lite mer varma, mysiga kläder. Sanningen att säga är mitt klädrum proppfullt med tjocka ylletröjor och stuff men seriöst, varje dag har jag samma problem.. inget att sätta på mig. Haha, är säkert inte ensam med detta problem? Somtur slipper man snart till södern och sola, samt gå runt lättklädd så egentligen orkar jag inte stressa över det nu. Bara några dagar kvar.

Självständighetsdagen och veckoslutet hittills har ju varit helt trevligt. Har spenderat dessa dagar med familj och släktingar, vilket ju är rätt mysigt ibland. På självständighets dagen var vi och hälsa på mormor och kvällen satt vi och kollade på sverige-finland ishockey final från 2011, hahah. Och idag firade vi kusinen min som fyllde år här för ett tag sen. Vi kom då hem här för ett par timmar sedan och resten av veckoslutet blir det nog bara att ta det lungt här hemma. Måst nog säga att det är otroligt skönt med lite längre veckoslut.

Godnatt. ♡    

No comments:

Post a Comment