12/01/2013

1st of December





Idag fick man äntligen öppna första luckan i julkalender, så mysigt eller hur?! Nu blir det bara räkna dagar till jul. Eller nja, för mig blir det nog räkna dagar tills vi åker istället, hehe bara ett par veckor kvar!! Vi har även haft värsta julstämmingen här i vårt hem idag, det har bakats en massa pepparkakor och jultårtor samt lyssnats på julmusik, haha.

Veckoslutet har annars gått väldigt snabbt som alltid. Fredagkväll satt jag somsagt barnvakt men igår blev det endå utgång. Och idag har jag spenderat hela kvällen med Jenny. Vi slöade bara här hos oss och var så jävla konstiga som vi alltid är, haha. Nästa skolvecka blir normalt kortade pga självständighetsdagen som är på fredagen, vilket ju är riktigt skönt tycker jag! Ska nu ta och kolla färdigt allt för imorgon och så krypa ner under täcket och se på min favoritserie, nämligen gossip girl ;-) Godnatt på er alla!

No comments:

Post a Comment