12/11/2013

11.12.13



Helouuu! Veckan hittills har varit riktigt trevlig, fast å andra sidan har det gått så otroligt långsamt. Tänkte seriöst redan på måndagen att "oj vad skönt med fredag snart", så blev man nog lite att wait whaaat...?? I alla fall så det är nu exakt en vecka tills vi åker iväg! Kan inte fatta att vi seriöst ska åka till Thailand igen. Måste ju herregud börja planera redan vad jag riktigt skall ha med mig. Hoppas bara nu från hela mitt hjärta att min kamera hinner komma hem från reparationen före vi åker.. Om inte så börjar jag gråta. Haha, nej kanske int men endå. Och ursäkta mig att jag babblar om resan i typ varje inlägg men kan bara inte hjälpas, är sååååå taggad!!

Men ville för det mesta komma och uppdatera bloggen här lite. Ska nu njuta av min läxfria kväll med att krypa ner under täcket och se på Gossip Girl. Aaaah, hoppast ni har det lika mysigt som jag. Pusssss 

!!!



No comments:

Post a Comment