11/03/2013

Weekend




Som ni ser på bilden ovanför så om ca 1½ månad åker jag till Thailand!!! Kan fan inte vänta, är så trött på Finlands mörka, regninga, gråa väder. Vi åker dit med familjen för att fira jul samt nyår. Åhhh, vill redan nu dra fram alla mina sommarkläder och packa färdigt. Ohmygooosh, can't wait

I alla fall, ursäkta för den usla bloggningen men har haft fullt upp typ hela veckan, och så sjuktskönt med veckoslut nu. Just what I need! Men just nu ligger jag här och undrar varför helvete jag är vaken ännu, klockan tre snart. Idag har typ hela dagen spenderats hos Ada med Jenny. Och kuuuul var det ju :-) Meningen var att vi skulle ut nånstans men kom då istället hem där vid tio tiden och har sen dess luggit här i sängen och slöat. Och imorgon redan söndag, och har inga speciella planer. Har i alla fall tänkt sova länge och ta det lungt bara.

Men nu ska jag verkligen försöka gå och lägga mig, så godnatt på er alla! Eller nja, kan ju säga godmorgon redan eftersom tror inte att nån läser detta mera idag :-) hehhe

No comments:

Post a Comment