11/20/2013

Wednesday and some bad news.




Har haft en ganska chill dag idag. Var till skolan och skriva tyskaprovet och så kom jag rakt hem och var då hemma redan halv 11 tiden :) Gick rakt under täcket och somnade då för ett par timmar, haha. Och så hände något väldigt tragiskt. Nämligen.... Jag lyckades söndra min kamera, ALLTSÅ VAH?!?!?!? Den lyckades falla från min säng rakt på golvet och nu blir bilderna man tar helt svarta. Har sån otroligt dålig otur. Just då jag fick köpt en ny telefon samt gamla kameran såld så händer detta :-( Och typiskt så ska detta just hända några veckor förrän vi åker till Thailand. Omg, hur fan skall jag klara mig? Hoppas verkligen att vi ändå får den fixat...

I alla fall så sanningen att säga är det riktigt skönt med provvecka, eller nja ibland. Har nämligen inget prov imorgon, måste bara snabbt till skolan och skriva någon utvärderings grej. Så ska nu njuta av min "fria kväll" och se på Gossip Girl. :) ♡ 

No comments:

Post a Comment