11/29/2013

Thank god it's Friday



Hej på er! Provveckan tog äntligen slut på onsdag och nu har period 3 redan startat. Alltså jag kan bara inte fatta hur snabbt tiden går? Snart har vi ju redan gått hälften av vårt första år i gymnasie?! Dessutom är det bara lite på en månad kvar av hela året. Alltså blir bara så jävla förvirrad, tiden går så otroligt snabbt.

Idag, eller nja hela veckan, har jag varit så otroligt trött. Kom hem 4 tiden, gick rakt och sova och vaknade typ 4h senare... Och nu blir det och sitta hela kvällen barnvakt igen till mina syskon. My friday sound so intresting, huh? Imorgon tänker jag i alla fall sova så länge som möjligt och så blir det säkert träffa vänner och så. Måste verkligen säga, att det är skönt med veckoslut, just what I need.

Och igår var jag på Jenny med bio och se på den nya Hunger Games. Och ååååh, jag bara älskade filmen. Tycker att den kanske t.o.m. var bättre än första delen. Början var lite trög men blev allt bättre hela tiden. Den slutade nog helt i mitten så jag fick i alla fall en känsla att jag bara måste gå och se på tredje delen sen då den kommer ut! Så om du inte ännu sett den, så rekommenderar jag filmen nog stort! :-) Nu sitter jag här ensam hemma då mina syskon redan gått och sova, så tänkte att jag skulle ta och se på Avatar, nämligen har aldrig sett filmen?! Så ha ett bra veckoslut alla, puss & kram!

No comments:

Post a Comment