11/16/2013

Saturday

Ojdå, märkte just att jag inte bloggat på hela veckan, ursäkta för det! Har egentligen ingen orsak till min usla bloggning, har sanningen att säga haft en helt chill vecka. Har bara helt enkelt inte haft motivation för riktigt någonting...

Men i alla fall har jag haft en riktigt mysig veckoslut hittills. Igår var vi till Ellen med Jenny och meningen var det att gå ut men sist o. slutligen slöade vi hela kvällen hos Ellen. Vi blev då sen dit övernatt och kul hade vi ju som alltid :3 Resten av veckoslutet blir det antagligen att slöa här hemma bara. Provveckan börjar även nästa vecka, har första provet redan på måndag så ska försöka vara aktiv och börja läsa lite redan idag! Nog för att jag har en känsla på att det inte kommer att hända eftersom ingen motivation, usch.

Och har även skaffat en ny telefon, sooo happy! Från första början sku det bli en iPhone men slutligen köpte jag en Samsung Galaxy s2 plus. Och har hittills nog varit skitnöjd med den! Jag bara älskar kvaliten på kameran, ahhhhh bjuder här ett par bilder från igår!






No comments:

Post a Comment