11/24/2013

ONE MONTH LEFT

två bilder från förra julen


Ja, om exakt en månad är det julafton som gäller! Kan ni tänka er? Nej, inte jag heller. Idag kom till och med första snön här oss vilket ju är riktigt mysigt. Och om 24 dagar ska vi iväg till Thailand och har liksom redan börjat fundera vad jag skall ha med mig.. haha not excited at all XD

Veckoslutet varit så otroligt slött för min del. Har luggit hemma hela veckoslutet, och kom faktist just på att jag inte varit ordentligt ute sen fredags. Alltså what?!?! Haha, känner mig så slö och äcklig. I alla fall fick jag idag lite sällskap, nämligen Ellen kom hit för en stund. Vi gjorde lite skolgrejer och slöade bara. Och nästa vecka blir det och skriva tre sista proven och så börjar redan period 3 vilket suger eftersom har så hemsk period som man möjligtvis kan ha.

I alla fall ska jag nu ta och läsa lite till morgondagens musikprov, vilket är typ onödigaste provet nånsin, och sen så småningom gå och sova. Så ha det bra alla och lycka till till alla som också har provveckan på gång just nu 

No comments:

Post a Comment