10/08/2013

You're showing me colors of the sky, but all I see is grey.



Ciao! Alltså min dag har varit bara så tråkig, ointressant och den har bara gått såååå långsamt. Hade endast fyra lektioner men det kändes som en evighet! Och genast då jag kom hem kröp jag under täcket och tog i misstag en 4 timmars tupplur, whoopsie. Räckte för mig en stund att fatta vad för dag det var då jag vaknade. Trodde att det var typ morgon, hahaaa.

Och dessutom har dagarna börjat bli mycket kortare, eller alltså det blir ljust mycket senare och mörkt mycket tidigare?! Saknar sommaren då det var ljust ute ännu typ 11 på kvällen. Man blir ju nu så mycket tröttare och deppigare då det är mörkt ute hela tiden.. Men snart byter det även till vintertid vilket kanske är en bra sak, men dåliga med det är sen att solen går ner redan typ 4 tiden? Alltså vah, det suger ju att bo här i Finland XD usch, bara 71 dagar kvar så åker vi bort för ett par veckor, orkar seriöst inte vänta längre!!

Fast älskar de färggranna trädena, det är typ som vackrast just nu där ute! Synd att jag inte hunnit gå ut och ta några mera foton. Hoppas jag hinner göra det förrän allt ligger på marken. Bjuder nu här istället på en gammal bild från 2011.



No comments:

Post a Comment