10/15/2013

10/15/2013




Dagen började verkligen inte bra för min del. Eller nja, typ hela dagen varit helt slö och tråkig. I alla fall, lyckades försova mig och vaknade typ exakt 10min före jag skulle ut genom dörren. Så har gått runt hela dagen och sett ut som typ värsta zombien. Hahaaa, men är skitglad eftersom imorgon börjar det efterlängtade HÖSTLOVET! Och jag vet, vi har bara 2 dagar höstlov men bättre än inget, right? Har inga speciella planer för lovet, ska sova ut ordeeeeentligt samt vara med vänner. Så blir det kanske ut till landet för sista gången i år? Får nu se vad som händer :-)

Och då jag kom hem kunde jag bara inte låta bli att gå ut och ta ett par foton före alla löv ligger på marken. Är så glad eftersom har igen fått mer motivation för fotografering vilket jag inte haft på en skitlång tid! Och har sagt detta säkert hundra gånger men jag bara älskar de färggranna löven, ah!! Kommer typ börja gråta då första snön kommer... usch.

Nu ska jag bara ligga och mysa här under täcket resten av kvällen. Tänkte just ta och börja kolla nån bra film eller nåt :-) Så ha det bra alla och hörs senare 

No comments:

Post a Comment