9/04/2013

~ Wednesday ~

Veckan har väl börjat helt okej. Har inte hunnit blogga eftersom har helt enkelt haft fullt upp med alla skolgrejer och stuff. Och dessutom har min inspiration helt försvunnit nånstans eftersom vet aldrig hur eller vad jag skall skriva om!? I alla fall, försöker mitt bästa!

Idag hade jag kort skoldag och kom nästan genast hem. Gick på en lånk länk med pepsan vilket var riktgt uppfriskande och så har jag bara slöat här i min säng enda sen dess. Försökte även göra ett videoinlägg men det blev tyvärr ingenting.. XD Så det får vänta till en annan gång det!

Här bjuder jag ännu ett par bilder från idag med bästa kvaliten, sorry för det.. har smått bildbrist

Today's: jeans/Cubus, t-skjorta/Newyorker, jacka/second hand, väska/House?, skor/h&m

No comments:

Post a Comment