9/11/2013

HAPPY



Vet inte varför men har jag kännt mig så ovanligt glad idag! Typ bästa känslan nånsin då man känner sig glad utan en egentlig orsak. I alla fall, hade kort skoldag vilket var super skönt. Hade bl.a. mitt engelska speech vilket gick nog så mycket bättre än vad jag förvänta mig :-) Gick då sen efter skolan en sväng via stan och fick med mig den vita ylletröjan som ni ser på bilderna ovanför. Hittade den från Bik Bok för endast 9,95€! Helt perfekt såhär till hösten :-) kärleeeeeek

Kvällen har spenderats här hemma med skolböckerna. Har nånslags uppsatts grej imorgon som jag har förberätt mig helt i panik här. Och imorgon blir det dessutom lång dag från 8 till halv 4... så får se hur jag klarar mig, haha. Idag tidigt och sova så går allt bra, visst? ;-) puss o. kram!

2 comments:

  1. Finns det bikbok inne i stan nu också? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jappp! Den öppnade för några veckor sedan ;-)

      Delete