9/30/2013

Autumn... the year's last, loveliest smile.





Alla ni har ju säkert märkt hur sjukt snabbt vädret har kallnat under domhär senaste veckorna. Hösten är verkligen här.. Fast sanningen att säga så är hösten skitmysig! Man kan gräva fram alla sina varma ylletröjor och bära dom dagarna långa. Och så sitta typ kvällarna hemma och mysa under täcket med en varm kopp kakao i handen. Och så kan ju säkert alla hålla med mig om att de färggranna bladena bara är så fina! Måsta själv också gå ut och ta några foton :3

Hohhojjaaaaa, och måst nog erkänna att det har nog varit tungt med provvecka. Har nu skrivit 4/6 prov och alla har nog gått helt okej, eller hoppas på det i alla fall. Men det är bara så otroligt mycket man måste läsa, usch. Idag var jag i alla fall och skriva moddaprovet och har suttit hemma redan en tid eftersom skrev det så snabbt, hehe. Och imorgon har jag faktist inget prov alls så det betyder att det är ledig dag för mig då ♥ ååh vad skönt!

Idag tänker jag annars bara mysa hemma.. Ska nu ta och kolla på x-facor usa, ett av mina favorit program måst jag säga. Hahaa, hörs senare!

No comments:

Post a Comment