8/14/2013

Madeira part 1

Hade nog en underbar vecka i Madeira/Portugal med min syster och mormor. Kanske ett av de finaste ställen jag varit på, sååå fina utsikter överallt. Vädret var härligt, varmt och soligt nästan varje dag. Önskar det våre sånt väder här i regningar Finland också.. Men ska låta bilderna få berätta det mesta!















Dagarna där spenderades för det mesta vid poolen, eller i alla fall var vi varje dag en stund där. Har även shoppat och fick bl.a. med mig två par hääärliga skor som jag ska ta och visa senare. Och en dag var vi på en liten utflykt upp i bergen. Vi var och gå där längs nå slags vattenkanaler. Det var nog en riktigt tuff resa, utsikterna var sjukt fina!












Part 2 kommer genast då jag hunnit redigera alla bilder...

No comments:

Post a Comment