8/01/2013

Augusti?

Augusti redan, va!? Tiden bara flyger iväg. Hänger inte alls med. Skolan börjar redan om 12 dagar, liksom what the.. Sommarlovet har inte varit alls som jag tänkt mig. Tänkte att sommaren 2013 ska bli den bästa nånsin, men har ju fan inte gjort någonting? Vädret har ju å andra sidan varit sjukt fint, de kan man inte kvida om. Men endå.. nejnejnej.

Annars har dagarna spenderats för det mesta med målande, fick idag äntligen klart det mesta! Can't wait tills jag får min lön! Och igår åkte jag till pargas för att träffa en vän. Vi var bl.a och golffa, och det var nog min första och sista gång det XD Inte riktigt min grej. Men kul var det nog! 

Idag vaknade jag tidigt, målade, städade och nu fick vi gamla familjebekanta hit på besök som stannar här över veckoslutet. Och imorgon blir det då sova ut lite och så säkert ta och träffa ett par vänner. Nu ska jag i alla fall kolla på nyaste pll och så sova tidigt, godnatt 

för några dagar sen



No comments:

Post a Comment