8/22/2013

08/22/2013



Har hela kvällen tänkt i huvudet att nu ska jag ta och blogga, men såklart glömde jag totalt bort att göra det, haha. Dagen gått otroligt långsamt, känns som senaste 2h sku ha gått på 5h eller nåt. Och har totally fått sönder min telefon, skärmen är helt fucked up.. Så nu är det bara sikta näsan mot en ny! Klarar mig verkligen inte med endast min gammal nokia, nej nej. 

Hur som helst, imorgon har jag lång skoldag enda till fyra. Senare blir det att sitta barnvakt hela kvällen. Somtur kommer Jenny och håller sällskap. Kommer bli skitkul att se henne igen! Det är så synd då vi ses så sällan nuförtiden då vi går i olik skola och allt :( Och på lördag blir det att träffa en annan vän. Sooo that's my weekend plans! Lämnar alla läxor till söndagen, haha.. 

Men nu då jag äntligen fått bloggat för idag så siktar jag näsan mot sängs, sov sött ni alla som läser detta ännu idag  

No comments:

Post a Comment