7/05/2013

Självklippta shorts


Idag var vi in till Dalsbruk då där var Baltic Jazz. Vi gick runt i butikena och så var vi till sist och äta på restaurang. Skönt var det att slippa bort från stugan för en stund. Vi var även i en second hand och fick med mig ett par nya Levi's jeans för en tia som jag klippte till shorts. Blev faktist skitnöjd, nya favoritshorts! Sökte skitlänge efter inspiration och blev sugen på att lägga till lite nitar, så får se om jag får det gjort nåttag då jag kommer hem! Och dom är faktist mer rivna på två första bilderna eftersom de sista tog jag tidigare men kände för att riva sönder lite mer x)

Imorgon skall jag jobba lite mer och på söndag blir det då iväg ut med båten. Men mer om det senare, nu ska jag typ kolla nån film eller nåt, ciaoooo!

No comments:

Post a Comment