7/02/2013

7/02/2013

GÅRDAGENS OUTFIT: shorts/Cubus, jacka/second hand, väska/second hand, top/Zara, skor/cittari
Gina Tricot, 7,95€

Zara, 14,95€
Cubus, 19,90€

Igår åkte jag in till stan med mamma. Vi var en sväng hem och tvätta lite byk så stack vi och syrran till stan för att shoppa. Fick med mig två tops samt en mysig huppari. Vi kom då sen tillbaka hit till Kimito på kvällen och fick med oss syrran och hennes vänner. Det var nog skönt att slippa till stan för en stund, då man varit ren över en hel vecka här på landet. Ännu 5 dagar kvar här..

Idag var jag över till fammos sida för att jobba lite. Måla ett utedass och imorgon blir det att måla en brygga. Hur lyckas jag alltid att få alla måljobb? Inte för att jag har nåt emot det, pengar behövs alltid ;) Så blev vi dit på kaffe och kom för ett tag sen tillbaka till vår sida. Och ikväll händer inget speciellt.. antagligen kortspel och bastu. Mysigt nog måst jag säga! Nog för att har värsta hemlängtan, saknar alla! :( Men på söndag blir det då av på båtresa och vi ska då köra runt i två veckor. Somsagt skall vi över till Estland mot Tallin och har bestämt mig att ska shoppa så satan nu då jag fått min lön av allt mitt jobb. Haha..

Men det var allt jag hade på hjärtat, ha det bra och hörs senare!

No comments:

Post a Comment