6/12/2013

I can't change, even if I tried, even if I wanted to



Alltså gud, denna dag har kännts sååå ovanligt lång. Vaknade upp tidigt för att måla, alltså värsta sommarjobbet ever. Hela jag är nerklottad i målfärg, t.o.m. håret... amatör kan man säga. Var efter det på en lång, smått intressant promenad med pepsan. Och resten av dagen har jag kort sagt bara luggit i min säng.  Vädret har också varit otroligt dåligt så har inte ens haft lust att stiga ut ur dörren. Och har blivit totalt fast i en serie, The Carrie Diaries, så jävla bra! Handlar om Carrie Bradshaws ungdomsliv, alltså hon från Sex And the City. Rekommenderar stort, totally min nya favoritserie!

Och ja.. en sak som är så jävla confusing är att det snart har gått ett helt halv år av 2013. Kan inte fatta hur snabbt, men på samma långsamt tiden gått. Jag menar.. känns som om det hänt mera under dethär halva året än det hände på hela 2012. Kanske det är bara bra? Vet inte, men känns så otroligt konstigt. Eller så är jag bara alldeles för trött just nu och fattar inte vad jag skriver. Klockan är ju endå snart ett.. 

Så kanske jag så småningom borde ta och sikta näsan i sängs, godnatt på er alla!


2 comments: