6/10/2013

Helsingfors & sambakarneval

















På fredag åkte vi då iväg till Helsingfors med familjen till släktingar. Helt chill veckoslut var det ju sist och slutligen. På lördag morgon gick jag med moster och shoppa lite och efter det åkte vi alla till centrum för att kolla på sambakarnevalen där min mamma dansa, haha. Samt en vän också :) Sjukt mycket människor var det överallt men karnevalen var endå nice och fina dräkter hade alla. Kan inte fatta att de påriktigt själv sytt allt :D
På söndag var vi då till Borgbacken och roligt var det ju efter en lång tid. Dock räckte inte tiden alls till..

Igår kom jag då hem och träffade upp Jenni ännu på kvällen. Sist o. slutligen hamna vi till henne och där chilla vi hela kvällen. Kul som alltid med henne, haha. Ikväll blir det bara mys här hemma. Är så sjukt trött så det är skönt att få ligga under täcket och bara ta det lungt. Tänkte ta och pyssla ihop en liten video av en massa videoklipp som jag tog i Hesa, som jag kanske publicerar hit o, bara för att jag har tråkigt.. Men får se vad det blir!

Kraaaaam

No comments:

Post a Comment