5/20/2013

Second hand in my heart

TOP - 1,50€
väska - 5€


Dessa två skönheter fynda jag på second hand idag. Väskan var absolut love at first sight och även skjortan som var så sjuktbilllig! Som väskan också! Blir alltid så sjuktglad då jag fyndar nåt billigt och bra på second hand ah, love this feeling.

Och ursäkta för sämsta bloggningen men har rakt ut sagt inte haft nån inspiration. Har börjat skriva inlägg flera gånger men slutar med det att jag inte vet vad jag skall skriva om.. Men hur som helst, veckoslutet spenderades med vänner och kul var det. Vi firade bl.a Ada på lördag som fyllde hela 16 år. Hppy b-day ännu här också ;)
Och nu har jag inga jobbiga skolarbeten kvar så nu gäller det bara och chilla resten av kommande skoldagar  Kan ännu heller inte fatta att sommarlovet snart är här. Kan heller inte fatta att fyller år redan på fredag! Soo looking forward to it !

4 comments:

  1. Vilka second hand affärer brukar du gå till? och vart ifrån är de saker som du köpte i dag?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag brukar egentligen bara gå till denhär ena som dessa saker är köpta ifrån. Den är ganska liten som kallas för "linkkikirppis" o den ligger i Åbo :)

      Delete
  2. oj vilka fina saker du har hitta!! brukar du ofta gå till dendär linkkikirppis o hittar du ofta någo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jepp, det tycker jag med ;) Och joo, går nog ganska ofta dit och det beror helt på.. Ibland hittar jag absolut ingenting medan ibland kan jag hitta massor! :)

      Delete