5/04/2013

GOOD MORGNING!

Vaknade för ett tag sen men har ingen lust att stiga upp ännu. Surprised att jag är vaken redan denhär tiden, brukar nämligen sova till åtminståne tolv alltid på veckosluten. Men det beror säkert på att gick otroligt tidigt och sova igår. Tänker alltid att oh yes jävla skönt att få bara mysa ensam hemma nån kväll, men så blir jag alltid så uttråkad och deprimerad så somnar jag.

Och har ingen jävla aning om vad som skall hittas på resten av veckoslutet, har ingen lust att sitta hemma. Ännu då det är så härligt väder ute. Rädda mig? Och värsta är att jag har så sjuk lust att shoppa! Men har man pengar...? Ja exakt, nej. Har inte ens råd att tanka min egen skoppe :(

Men nu skall jag i alla fall ta och äta en härlig frukost och så ta och städa upp mitt otroligt råddiga rum. Ha en bra dag alla, pussss ♥ 




igår



2 comments: