5/31/2013

Get lucky

Veckan gått otroligt långsamt, beror säkert på att det är sista veckan och det ända man tänker på är att när slutar skolan. Nå, nu bara avslutningen kvar så är det bye bye grundskolan! Kan ännu heller inte fatta hur snabbt tiden gått. Minns ännu också min första dag på sjuan och hur liten jag kände mig då.

Idag hade vi kulturdag i skolan. Vi hade en massa program med musik o. allt möjligt. Härligt väder var det också ända tills jag skulle gå hem från bussen. Alltså regnet bara öste ner, som det gör nu också. Mysigt ändå att sitta nu här under täcket och höra regnet ösa ner där utanför, mysigaste känslan ever! Ikväll blir det bara chill här hemma och imorgon då sedan sista dagen i grundskolan, snyft alltså

klänning/spiritstore, jacka/second hand, väska/h&m

Fick även idag köpt den efterlängtade locktången. Äääääntligen alltså! Och helt perfekt såhär inför avslutningen så får jag mitt hår fixat fint tills imorgon. Köpte denna från Clas Ohslon för ca 40€.

No comments:

Post a Comment