4/22/2013

my weekend

För en gångs skull känns de som om jag påriktigt hunnit göra en massa under veckoslutet! Kul har det nog varit. Fredagkväll spenderades hos jenni, vi hade typ bastukväll och myste där hos henne hela kvällen. På lördag träffade vi då Ellen på stan och så senare gick vi ut med några andra. Helt kul var det väl nog sist å slutligen :) Idag vaknade vi sjukttidigt. Och så var jag till ellen med skoppen, och vi var bl.a. & äta, kolla lite på jennis match och chilla lite här och där. Alltså vädret har nog varit sååå härligt idag  :) Soligt och skönt, man kan känna sommaren komma ;) Och omg, tänka sig att bara ungefär 6 veckor till sommarlov, wow tiden går så jävla snabbt.

Och nu är jag då hemma och fatta just att har typ tappat min plånbok. Har letat överallt men ingenstans finns den.. får lov och leta ordentligt ännu imorgon. Om den inte hittas så omg.... panik. Har typ allt, seriöst allt i den!

Men ja.. imorgon skola igen. Ska nu och sova så slipper jag tänka och stressa över allting, godnatt!


haha gullig nyckelring va? Historien bakom denna giraff är så jävla bäst.

No comments:

Post a Comment