4/18/2013

Happy


Halojsan! Skoldagen var värst, alltså fick sån jävla black out i fysikprovet på morgonen. Not fun. Men efter skolan fick jag se kära jenni igen efter tre hela dagar. Alltså känns typ som en evighet för mig. Hur som helst, åkte till henne efter skolan och där chilla vi och gjorde på ett engelska projekt. Och huhhu, vi är så konstiga, seriöst. XD Men nu är jag då hemma, och är ovanlig glad. Dock är vädret regnigt, men det är ju rätt mysigt att sitta här hemma under täcket då det regnar utanför. Somtur nog har man till veckoslutet sol och +10 grader Härligt! Veckoslutets planer är följande, imorgon efter skolan blir de o träffa en vän, och så på kvällen blir det av till jenni övernatt. Så på lörda får se vad som hittas på med ellen & jenni ;) Men har en känsla attt veckoslutet kommer bli nice

Nu ska jag hoppa i en varm dusch och så bara mysa hela kvällen. Sjuktskönt då provet är över och inga läxor har man heller. Så jävla skönt säger jag bara. Nu, säger godnatt redan nu. :)

random bild från datorn, bildbrist.

1 comment: