3/23/2013

Saturday

Ciaoooooo! Så sjuktskönt med skolveckan över och äntligen veckoslut. Igår så hade jag tandläkare once again, och ni vet inte hur jävla glad jag är. I 9 år, i 9 jävla år har jag använt en tandställning nästan varenda en natt, och nuuuuu behöver jag aldrig mera använda den igen alltså ni vet inte hur härlig känsla det är! Jag känner mig så fri nu, hhaha...

Igår kväll spenderades för det mesta hos jenni. Dit kom sen senare också ellen, ada & ninni och vi gick sen därifrån ännu o. träffa ett par vänner. Så stack jag och jenni ganska tidigt till oss där jag i alla fall somna typ genast XD whoopsie, men kul kväll var det nog! Idag har jag inga planer så tänkte bara ha myskväll här hemma. Imorgon får si vad som händer, ska antagligen ta o. träffa en vän.

Och förresten, fick i förra veckan äntligen köpt min konfirmationsklänning ska visa den här också snart ;) Men i alla fall bjuder här ennu ett par bilder från igår!


1 comment:

  1. ööö kan du ta bort dendä 3dje bilden xd

    ReplyDelete